VARUMÄRKESMEDVETENHET OCH LEADSGENERERING

Account-based marketing

Vi bygger upp varumärkeskännedom och driver leadgenerering genom att anpassa försäljnings- och marknadsföringsaktiviteterna i hyperinriktade saccount-based marketingkampanjer.

Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Vilde Heggertveit - Marketing assistant
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+50
50+ nordisktalande affärsutvecklare.
Shaped by our sales philosophy of ‘less talking, more listening’, we create sales through respect, innovation, and encouragement.
+40 FÖRETAG LITAR PÅ OSS
NE - LogoVenzo - LogoCapturi - Logo
VARFÖR account-based marketing

HYPERINRIKTADE REKLAMKAMPANJER

TOP-OF-MIND
AWARENESS

Leverera rätt innehåll till rätt personer på rätt konton med 100 % precision för att bli top-of-mind hos beslutsfattarna.
SAMORDNA FÖRSÄLJNING
OCH MARKNADSFÖRING

Use media advertisement and sales outreach to reach the prospects that are most important to your business.
FÖRSTÅ ERA
KUNDER

Använd intent-data för att förstå och engagera hela köpcentrumet genom personligt innehåll.
FÖRMåner

account-based marketing

Anpassa försäljning och marknadsföring för att leverera rätt innehåll till rätt personer på rätt konton med 100 % precision.
Kitty Helgø - Business development consultant
FÖRDEL #1

TOP-OF-MIND AWARENESS MED rätt konton

Account-Based Marketing gör det möjligt för varumärken att rikta sig mot idéella kundkonton med försäljnings- och marknadsföringsaktiviteter som bygger upp varumärkeskännedom och leder till nya leads. Genom målinriktad medieannonsering och sales outreach kan varumärken vinna fler affärer.

Varumärkeskännedom

De varumärken som koms ihåg vinner försäljningen i 90 % av fallen.

Leadsgenerering

Ledningsgenerering ökar med graden av varumärkeskännedom.
FÖRDEL #2

STORFÖRETAGSNIVÅ KOnverteringsgrad

Account-based marketing utnyttjar både marknadsförings- och försäljningskanaler för att skapa hyperpersonaliserade kampanjer som kan nå beslutsfattare på storföretagsnivå.

600.000+

Impressions

Nå rätt målgrupper med rätt budskap.

30%

Svarsfrekvens

Maximera svarsfrekvensen genom att samordna försäljning och marknadsföring.
Filip Oskar Ciepiel - scaling B2B sales in Denmark, Sweden, Norway and Finland
Simone Stengaard Bendtsen - nordic team
FÖRDEL #3

REAL-TIME intent data

Genom att spåra engagemanget på kontona kan account-based marketing ge dig kunskap om hur du ska prioritera outreach, välja budskap och förfina din målgrupp.

Analysera kreativa prestationer

Split-testning av annonser baserat på antal impressions och % CTR.

Produktmarknadanpassning

Förstå din produktmarknads-anpassning genom att testa unika försäljningsargument.

MÖTA MED Thor

Boka in ett 15/30/60 minuters inspirationsmöte med Thor.

Han kommer att gå igenom hur VAEKST kan möjliggöra din tillväxt, oavsett om det sker genom användning av ABM eller en kombination av våra tjänster.

Thor kommer dessutom att gå igenom din strategi, ge dig konkreta insikter och svara på alla frågor du har om våra tjänster.
Thor Ravn Møller -inbound, outbound, pitchbound!
ACCOUNT-bASED MARKETING

VÅR METOD

Vaekst - less talking, more listening
1. SCOPE
Vi definierar målgruppen, keywords, undersöker IP-adresser och hämtar kontaktinformation om beslutsfattare via LinkedIn.
2. UTFORMNING
Vi utformar annonsbanners med olika budskap, installerar spårningskoder för webbplatser och ställer in analyser och rapportering.
3. KAMPANJ
Vi kör medieannonser och spårar engagemanget för konton och annonsbanners för att optimera kampanjen och lansera en prioriterad social selling-kampanj.

FREMGÅNGSHISTORIER

VISA ALLA
SAMARBETA MED OSS

SNABBA PÅ DIN 
B2B-TILLVÄXT

Låt oss prata tillväxt
Corinne Cotteverte - Virtual sales meeting and demo facilitaion that directly drives revenue
Valdemar Gyldendal - Business development manager
+40
Över 40 företagskunder använder VAEKST.